Κλειστός μέχρι τις 15 Μαΐου παραμένει ο κάθετος οδικός άξονας Ηρακλείου – Μεσαράς, καθώς δόθηκε νέα παράταση στον αποκλεισμό του δρόμου, λόγω της εκτεταμένης κατολίσθησης που παρατηρείται στο σημείο του υπό κατασκευή κόμβου Πανασσού.
Μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιών του υπουργείου Υποδομών Γιάννης Καρνέσης εξήγησε πως έχει παρουσιαστεί μια κατολίσθηση στη συγκεκριμένη περιοχή. «Κρίθηκε αναγκαίο να κλείσει ο δρόμος, μέχρι να γίνει μελέτη και οι εργασίες αποκατάστασης της κατολίσθησης. Αυτό θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες, θα προχωρήσουμε την έγκριση της μελέτης και θα πραγματοποιηθούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του δρόμου το συντομότερο δυνατόν».
Ο στόχος, όπως τόνισε ο κ. Καρνέσης, είναι ο δρόμος να δοθεί με ασφάλεια στους χρήστες όσο το δυνατόν νωρίτερα. «Πιστεύω δεν θα φτάσουμε στο καλοκαίρι, θα είναι νωρίτερα και θα τον δώσουμε εφόσον βεβαιωθούμε ότι είναι απόλυτα ασφαλής για όσους τον χρησιμοποιούν».
Πρόσθεσε δε, πως δεν έχει γνώση για το ακριβώς ζητάει η εισαγγελική παρέμβαση, «γιατί φαντάζομαι απευθύνεται προς τον ΟΑΚ. Φαντάζομαι ότι θα απαντήσουν οι συνάδελφοι μου αλλά δεν μπορώ να την κρίνω. Κάθε έρευνα είναι ευπρόσδεκτη αλλά η εικόνα που έχουμε μέχρι σήμερα, από τις έρευνες που έχουν γίνει είναι ότι μιλάμε για μια κατολίσθηση».
Όπως επεσήμανε ο κ. Καρνέσης, είναι μια περιοχή που είναι εξαιρετικά δύσκολη από γεωλογικής πλευράς. «Το να πούμε ότι η χάραξη του δρόμου που επιλέχθηκε τη δεκαετία του ’90 ήταν λάθος, δεν έχει καμία σημασία για τους ανθρώπους που θα χρησιμοποιούν το δρόμο σήμερα. Αυτό είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν, δεν έχει νόημα να πούμε αν σωστά ή όχι έγινε η χάραξη».
Κλείνοντας, ο κ. Καρνέσης σημείωσε πως η χάραξη του δρόμου κινείται σε μια περιοχή που είναι εξαιρετικά δύσκολη γεωλογικά με κατολισθήσεις που υπήρχαν και από πριν. «Το υπουργείο κάνει σε συνεργασία με τον ΟΑΚ ότι μπορεί για να μπορέσουμε να δώσουμε τον δρόμο σε κυκλοφορία στους χρήστες. Εκεί έχουν γίνει πολλά σημαντικά γεωτεχνικά έργα για να προστατευτεί η χάραξη, σε μια περιοχή που έχει έντονη υδροφορία. Πολλά νερά και είναι γεωλογικά επισφαλής. Κάνουμε ότι μπορούμε για να δώσουμε το δρόμο γρήγορα στους χρήστες».