Σε επικοινωνία δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ με τον ΔΕΔΔΗΕ (16:10), για να πάρει τη θέση του Διαχειριστή, η εκπρόσωπός του απλώς ζήτησε από την καταγγέλλουσα να καλέσει και πάλι
Κραυγή αγωνίας για μια γυναίκα (τα στοιχεία της στη διάθεση του ΣΚΑΪ) η κατοικία της οποίας στα Κάτω Πατήσει έχει μείνει χωρίς ηλεκτροδότηση από τη 1 τα ξημερώματα.
Παρά τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματά της στον ΔΕΔΔΗΕ, η γυναίκα καταγγέλλει ότι ουδείς έχει έρθει για να αποκαταστήσει τη βλάβη, παρότι η μητέρα της χρησιμοποιεί οξυγόνο, και ο πατέρας της είναι άρρωστος.
Σε επικοινωνία δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ με τον ΔΕΔΔΗΕ (16:10), για να πάρει τη θέση του Διαχειριστή ως όφειλε, η εκπρόσωπός του απλώς ζήτησε από την καταγγέλλουσα να καλέσει και πάλι χωρίς να δώσει τουλάχιστον κάποια διαβεβαίωση για ανθρωπιστικούς λόγους, αγνοώντας το γεγονός ότι η ίδια έχει τηλεφωνήσει επανειλημμένα για την επιδιόρθωση του προβλήματος, και γι’ αυτό κατέφυγε στην καταγγελία.
Πηγή: skai.gr