Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαϊου η εκδήλωση του Φοιτητικού Εργαστηρίου Μελέτης Οικονομικών Θεμάτων EconVision με θέμα τις τάσεις στον χώρο του Social Media Marketing.
Οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές του Πανεπιστημίου Κρήτης είχαν στην ευκαιρία να ενημερωθούν για τις προκλήσεις του content marketing, για θέματα στρατηγικής και case studies στα social media, ενώ παράλληλα συζητήθηκαν και οι επαγγελματικές προοπτικές στον χώρο.
Στην εκδήλωση θα συμμετείχαν οι Αλεξάνδρα Καραπιδάκη, Συνιδρυτής του οργανισμού επιχειρηματικότητας Bizrupt και ειδική στο Digital Marketing, Κατερίνα Τριγώνη, Founder Contentum και Strategist, Βιβή Ξυπάκη, υπεύθυνη χορηγών και μέλος του τμήματος Marketing των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης και ο Αιμίλιος Οικονομίδης (Aimilios), Youtuber και δημιουργός περιεχομένου.
Πρόκειται μια ανεξάρτητη προσπάθεια φοιτητών που στοχεύει σε δράσεις και διεξαγωγή ημερίδων για τους φοιτητές του Τμήματος.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Α2-3 του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης και πλήθος φοιτητών έδωσε το «παρών».
Το άρθρο “Με μεγάλη επιτυχία η ημερίδα για τις τάσεις στον χώρο του Social Media Marketing“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.