Μια υπόθεση που γεννά πολλά ερωτήματα αποκάλυψε πριν λίγες μέρες η εκπομπή «ΠΥΞΙΔΑ» του Κώστα Συλιγάρδου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92,1.
ενδιαφερόταν να εξεύρει μια λύση προς εξόφληση της οφειλής του, μετέβη σε γνωστή τράπεζα το 2017 και μετά από αίτημα που υπέβαλε καταρτίστηκαν μεταξύ τους τρεις
συμβάσεις διακανονισμού οφειλής (που ήταν ευνοϊκές με απομείωση του οφειλόμενου
ποσού), συνοδευόμενες με τα αντίστοιχα δοσολογία.
τράπεζα τον ενημέρωσε προφορικά και εγγράφως ότι τα δάνειά του είχαν μεταβιβαστεί στην εταιρεία διαχ/σης δανείων, τα οποία θα διαχειριζόταν στην Ελλάδα
και ότι ο ειδικός λογαριασμός όπου κατέθετε τις δόσεις του θα ήταν για λίγο ακόμα
διάστημα ενεργός και ότι η εταιρεία διαχείρισης θα επικοινωνούσε μαζί του για να τον
ενημερώσει σε ποιό λογαριασμό θα καταθέτει τις δόσεις.
άλλη ενημέρωση από την εταιρεία διαχείρισης, πήγε σε κατάστημα της τράπεζας
για να τον ενημερώσουν τί πρέπει να κάνει ώστε να μην απολέσει τις ρυθμίσεις του και τον
ενημέρωσαν ότι δεν ήταν πλέον αυτοί αρμόδιοι αλλά η εταιρεία διαχείρισης.
εταιρεία διαχείρισης, μιλώντας με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά,
αφήνοντας τα στοιχεία του, αναμένοντας ενημέρωσή τους αλλά κάθε φορά του
απαντούσαν ότι λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας και λόγω covid-19 θα επικοινωνήσουν κάποια στιγμή μαζί του.
προφορικά ότι η εταιρεία διαχείρισης διαχειρίζεται πλέον τα δάνειά του και τον
ρώτησε ποιες ήταν οι προθέσεις του. Ο Ηρακλειώτης δανειολήπτης την ενημέρωσε ότι επί ένα έτος προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί τους για να τον ενημερώσουν πού να καταθέτει τις
δόσεις αλλά ουδέποτε έλαβε κάποια απάντηση. Προσπάθησε να δικαιολογηθεί για την
καθυστέρηση προφασιζόμενη την απουσία πολλών εργαζομένων λόγω του covid-19 και τον
όγκο των εργασιών.
που όφειλε από την τελευταία καταβολή μέχρι εκείνη την ημέρα (το οποίο είχε
επικοινωνήσει επανειλημμένως στους διάφορους υπαλλήλους που κατά καιρούς μιλούσε),
όμως τον ενημέρωσε ότι η ρύθμιση που είχε γίνει με την τράπεζα είχε χαθεί και
έπρεπε να μιλήσουν εκ νέου την υπόθεσή του.
επί ένα έτος να ενημερωθεί πού να καταβάλλει τις δόσεις ενώ η εταιρεία διαχείρισης
αδιαφόρησε πλήρως καθώς δεν του απαντούσε ούτε του απέστειλε κάποιο έγγραφο για να
τον ενημερώσει.
αγνόησε και τον Μάιο του 2022 επέβαλε κατάσχεση σε ακίνητο ιδιοκτησίας του. Συνέχισε
να προσπαθεί να βρεθεί μια λύση για την οφειλή του, όμως η εταιρεία διαχείρισης
ουσιαστικά ζητά την εξόφληση όλου του οφειλόμενου ποσού.
Το άρθρο “Μία υπόθεση Ηρακλειώτη δανειολήπτη – Πολλά ερωτήματα“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.