Εκεί που για χρόνια κανείς δεν έλεγε τίποτα,όλοι έπαιζαν παλαμάκια και όποιος τολμούσε να εκφράσει μια διαφορετική άποψη τον έλουζαν με κοσμητικά επίθετα και τον αντιμετώπιζαν σαν εχθρό του ΟΦΗ,ξαφνικά,ω του θαύματος,μύγα τσε-τσε τσίμπησε όσους ασχολούνται με την κρητική ομάδα (δημοσιογράφους και δημοσιογραφούντες) και άρχισαν τον…Ανένδοτο Αγώνα!
Δεν ξέρω,μήπως να διορθώναμε λίγο το timing;
Τώρα δεν είναι πια ώρα για κριτικές.Τώρα είναι αργά.
Οι κριτικές θα έπρεπε να είχαν γίνει όταν στην πρώτη μεταγραφική περίοδο της νέας διοίκησης είχαν έρθει κάτι …Σουρλεάπ,συγγνώμη,κάτι Σακόρ και Μπράουν.
Τότε θα έπρεπε να είχε γίνει η κριτική,που έγινε δηλαδή αλλά ήμασταν ελάχιστοι όσοι τολμήσαμε να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας.
“Εκτίθεσαι” μου έλεγε κάποιος υψηλά ιστάμενος -που δε θέλω να γράψω το όνομα του τώρα,το καλοκαίρι του ’19.”Οι άνθρωποι φτιάχνουν ομαδάρα”.
Έβλεπαν όλοι τον άλλο να έρχεται φορτωμένος με δολάρια και ένα επιτελείο με “knowhow” και έπεσαν στην παγίδα.Δεν είδαν ότι έσωσε με τα χίλια ζόρια την ομάδα την πρώτη χρονιά,μόνο και μόνο επειδή ο Ναμπί έβαλε εκείνο το απίστευτο γκολ στο τέλος των καθυστερήσεων του μπαράζ με τον Πλατανιά.
Τότε όμως όλοι έπαιζαν παλαμάκια.Κανένας δεν πονηρεύτηκε να ρωτήσει τι είδους “εξπέρ” είναι αυτοί που στήνουν τμήμα σκάουτινγκ με δεν ξέρω κι εγώ πόσο κόσμο για να φέρνουν παίχτες επιπέδου …Πακίτο και Κορνέα.
Η Ευρώπη το 2020 ήταν η παρένθεση δυστυχώς.Παρότι και εκείνη την χρονιά αν εξαιρέσεις το πρώτο δίμηνο,μετά η ομάδα δεν ενέπνεε καμία εμπιστοσύνη.
Όμως τουλάχιστον μπήκε στα PlayOff χάρις σε δυο-τρεις συγκεκριμένους παίκτες.
Οι οποίοι έφυγαν ή τραυματίστηκαν στη συνέχεια και επιστέψαμε στην…κανονικότητα.
Και η κανονικότητα είναι αυτό που βλέπουμε τώρα,γιατί απλούστατα από τα 4 χρόνια τα τριάμισι είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα και πρέπει να το αποδεχτούμε κάποια στιγμή.
Αυτό μπορούμε,αυτό έχουμε.
Θα παλεύουμε κάθε χρόνο για την παραμονή μας.
Ειδικά φέτος που τα πράγματα μοιάζουν πιο δύσκολα από ποτέ.
Όχι γκρίνια,όχι αρνητισμός.
The post ΟΦΗ: Τώρα είναι αργά για δάκρυα appeared first on CRETA24.