Απάντηση στην Ηρακλειώτισσα που καταγγέλλει ότι δεν της επέτρεψαν να επιβιβαστεί στην πτήση για Ηράκλειο, με το άρρωστο κατοικίδιό της, ζητώντας της μάλιστα βεβαίωση, πως ο καρκίνος από τον οποίο πάσχει ο γάτος της δεν είναι μεταδοτικός, δίνει με επιστολή της στο Creta24 η αεροπορική εταιρεία Sky Express.
Στην απάντησή της σχετικά με το περιστατικό που κατήγγειλε η Κατερίνα Τσουκαλά η Sky Express αναφέρει:
– καταλαβαίνουμε τη συναισθηματική της φόρτιση αλλά οι κανονισμοί με τους οποίους ταξιδεύουν τα ζώα είναι απολύτως δεσμευτικοί και αναφέρονται στο site της εταιρείας.
– Ο κανονισμός απαιτεί ρητώς προσκόμιση του βιβλιαρίου τους και όχι κάποια άλλη διαβεβαίωση. Όπως, κατ´ αναλογία, την περίοδο του covid απαιτούνταν συγκεκριμένα πιστοποιητικά. Ακόμα και αν αυτό μοιάζει τυπολατρικό, είναι ωστόσο απολύτως δεσμευτικό για την εταιρεία.
– Η Sky Express ενθαρρύνει και διευκολύνει τα ταξίδια όλων των ζώων στο πλαίσιο πάντα των προβλεπόμενων κανονισμών όπως είναι υποχρεωμένη να πράττει.
– Ζητήματα συμπεριφοράς που καταγγέλθηκαν εξυπακούεται ότι θα διερευνηθούν από την εταιρεία.
Υπενθυμίζεται ότι η κα Τσουκαλά καταγγέλλει ενώ ταξίδεψε με την ίδια εταιρεία από το Ηράκλειο προς την Αθήνα, ωστόσο δεν της επετράπη να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για να επιστρέψει στην Κρήτη, ενώ επέδειξε ακριβώς τα ίδια πιστοποιητικά.
Ως εκ τούτου προκύπτουν ερωτήματα. Πρώτον: Αν η κα Τσουκαλά δεν διέθετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά, πώς ταξίδεψε από το Ηράκλειο προς την Αθήνα και
Δεύτερον: Αν όπως τονίζει «ο κανονισμός απαιτεί ρητώς προσκόμιση του βιβλιαρίου τους και όχι κάποια άλλη διαβεβαίωση», τότε γιατί ζητήθηκε στην κα Τσουκαλά να προσκομίσει όχι μία αλλά δύο βεβαιώσεις από τον κτηνίατρό της;
Το άρθρο “Τι απαντάει η Sky Express στην καταγγελία της Ηρακλειώτισσας“, δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο CRETA24.